Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Ha en bra Valborg allihopa !

Av Elin - 30 april 2012 09:18

God morgon ! Vaknade inatt vid 03:30 av att jag fick senadrag vaden, Aj aj aj skrek jag och älsklingen var snabb med och sätta sig upp i sängen och frågade helt panikslagen : Är det dags nu ?! Jag: Neeej! jag har senadrag i VADEN .. Och därefter så masserade han min vad tills smärtan var över och vi kunde somna om igen :) <3  Fan vilken karl jag har alltså! bär tunga saker då jag ej får bära,diskar eller ställer sig och lagar mat då min kropp smärtar enormt och som igår när vi skulle göra fint på uteplatsen fick jag rensa lite ogräs men han sopade,skrubbade m.m <3 Älskar han över allt annat !  Ja som sagt så åkte vi ju och hälsade på Or och Paula igår,satt och surrade och drack lite kaffe. Paula fick äntligen känna när en bebis rör sig inuti någon annans mage för första gången och gud så lycklig hon blev ! Or var väldigt nyfiken han med och log varenda gång han såg hur magen guppade och for .. Tro om det blir en liten bebis för deras del snart ? :) hihi !  Vi snackade lite om Valborg och kom fram till om vi kanske ska ta och grilla tillsammans idag och bara ta det lugnt så får se om det blir aktuellt,vi skulle höras mer idag angående det . 

Jag lyssnar på musik nu iaf,har lust att plantera alla fina blommor som vi köpte igår men får vänta tills imorgon då älsklingen är ledig och vi kan göra det tillsammans,även att det skulle vara väldigt fint väder imorn så passar ju perfekt ;) hehe.. Lillpojken i magen lever rövare i magen och guud så stark min lilla bebis är nu.. sparkarna och slagen jag får gör fasen ont ibland men helt klart underbart att få känna min älskade prins <3 

Nej nu ska jag höjja volymen på musiken,sjunga till den och sedan kanske jag ska ta mig ett fotbad.. :) 

Ha en bra Valborg nu ! kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 juni 2012 09:04


Nu är ni nog allt nyfikna på om min Lilla prins har kommit eller ej ! Han finns nu hos oss och ligger inte längre i min mage <3 12-06-12 bestämde sig min Lilla pojk att det var dags och komma ut till denna värld :) Slemproppen började gå kvä...

Av Elin - 11 juni 2012 09:08

Hej & hå nu var jag här igen för att ge er som läser en update på hur läget är . Ingen Bebis har kommit ännu,har nu gått 4 dagar sen det beräknade datumet & jag är rent ut sagt AP-LESS haha. Visst har jag fått sammandragningar,förverkar som heter d...

Av Elin - 7 juni 2012 07:29

Hej och hå! Ja jag är väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen men så äre ibland inte så mycket och göra åt ;)  Idag är Bf dagen här men ännu har inte min lilla prins tittat ut. jag tänker inte gå på en massa myter om att promenera igång förlo...

Av Elin - 22 maj 2012 17:39

16 dagar kvar och det längtas för fullt nu ,tänk att jag snart fåt gosa med min lilla prins ! <3 idag började jag packa BB väskan en aning med diverse grejer men har mer som ska packas ner i den men det tar jag senare ikväll tror ja ;) Nyss sagt h...

Av Elin - 17 maj 2012 09:10

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera på denna blogg men vet verkligen inte vad jag ska skriva och sen så har jag känt mig nerstämd i några dagar nu . Är less på att konka på denna stora mage, less på att få höra gång på gång av Bm att ja...

Presentation


Elin på 21 år här som lever tillsammans med världens bästa kille & väntar vårat allra första barn som förväntas komma den 7 juni!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards