Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Välkommen Fredag !

Av Elin - 4 maj 2012 09:05

Hej svejs!  Igår var Älsklingen och köpte tvättmaskin! Så som jag har tjatat haha. Känns som att en tvättmaskin är väldigt bra och ha nu när vi ska ha bebis snart,ja en månad kvar idag! Visst vi har tvättstugan men man får tvätta två gånger i månaden och oftast finns ej dem tiderna som passar oss bäst.. När väl Oliver tittar ut kan jag ju inte springa till tvättstugan med han så denna tvättmaskin är lösningen på allt och fan så glad jag är haha.. Så idag hade jag tänkt och börja tvätta alla bebiskläder som jag fått även så ska jag se till och tvätta Gardiner och dylikt.. Fattar inte varför jag ser fram emot och tvätta alls,brukar vara det värsta jag vet men ja jag har väl blivit lite mammig av mig helt enkelt ;)  Igår fick jag ett samtal från min älskade storebror som bor och pluggar i norrköping,så som jag har saknat honom,saknar han nu med !  Han är helt lyrisk över att han ska bli Morbror och frågar mig gång på gång hur det känns att bli Mamma,hur sparkarna känns osv för det borde ju kännas sjukt säger han :)  Han har ju inte sett mig rund om magen. sist vi sågs var under jul och nyår och då var jag i v.17 och min mage hade inte funnit sin form då men jag har gång på gång skickat mms med bilder på stormagen,skickade även bild från ultraljudet som älsklingen min tog men verkar vara nåt fel på hans telefon då han ej fått dem .. får nog se till och göra ett nytt försök på att skicka en bild och se om den kommer fram för nog måste han få se magen min  haha.. En månad kvar,EN MÅNAD! känns helt sjukt att jag snart kommer ligga där på BB och kämpa för fullt för att få se min lilla Son ! <3 Längtar är obeskrivlig helt klart !  Ja just ja,jag har tecknat en gratis försäkring Mammabarn idag med,visst lite sent men den håller ju tills ungen är 6 månader gammal så under tiden kan vi kolla på vad för försäkring vi ska ha sen som är väldigt bra :) Nej jag ska nog ta och skicka iväg ett sms till älsklingen och kolla med han om vi kan åka iväg på nån affär sen då han slutat så han kan plocka upp mig här hemma :) Ni får ha det så bra idag för det ska ja ! ;) Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 juni 2012 09:04


Nu är ni nog allt nyfikna på om min Lilla prins har kommit eller ej ! Han finns nu hos oss och ligger inte längre i min mage <3 12-06-12 bestämde sig min Lilla pojk att det var dags och komma ut till denna värld :) Slemproppen började gå kvä...

Av Elin - 11 juni 2012 09:08

Hej & hå nu var jag här igen för att ge er som läser en update på hur läget är . Ingen Bebis har kommit ännu,har nu gått 4 dagar sen det beräknade datumet & jag är rent ut sagt AP-LESS haha. Visst har jag fått sammandragningar,förverkar som heter d...

Av Elin - 7 juni 2012 07:29

Hej och hå! Ja jag är väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen men så äre ibland inte så mycket och göra åt ;)  Idag är Bf dagen här men ännu har inte min lilla prins tittat ut. jag tänker inte gå på en massa myter om att promenera igång förlo...

Av Elin - 22 maj 2012 17:39

16 dagar kvar och det längtas för fullt nu ,tänk att jag snart fåt gosa med min lilla prins ! <3 idag började jag packa BB väskan en aning med diverse grejer men har mer som ska packas ner i den men det tar jag senare ikväll tror ja ;) Nyss sagt h...

Av Elin - 17 maj 2012 09:10

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera på denna blogg men vet verkligen inte vad jag ska skriva och sen så har jag känt mig nerstämd i några dagar nu . Är less på att konka på denna stora mage, less på att få höra gång på gång av Bm att ja...

Presentation


Elin på 21 år här som lever tillsammans med världens bästa kille & väntar vårat allra första barn som förväntas komma den 7 juni!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards