Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Hejhej!

Av Elin - 17 maj 2012 09:10

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera på denna blogg men vet verkligen inte vad jag ska skriva och sen så har jag känt mig nerstämd i några dagar nu . Är less på att konka på denna stora mage, less på att få höra gång på gång av Bm att jag ska vila och ta det lugnt.. Enligt mig sj suger detta med att ta det lugnt.. Jag skulle hellre vilja storstäda för fullt men Bm säger ifrån och killen vägrar låta mig görat haha!  jag går in i v.38 nu på lördag och ja lillpojken min är nu färdigbakad men får se när han bestämmer sig för att träffa oss ,tror nog att det är jävligt trångt därinne men han mår väl gott,han har ju liks legat där i flera månader :) Bilbarnstolen kommer vi få från våran vän imorgon och ja idag är det nog dags och börja packa BB-väskan.. Man vet ju aldrig när det är dags,plötsligt händer det ;) hehe.. Har sån molvärk vid svank och mage,har haft så nu i flera dagar och sen trycket ner mot bäckenet har blivit mer påtagligt .. sist jag var hos Bm fick jag veta att han fixerat sig men var ruckbar så kanske sitt han fast nu haha ! :D .. Något han verkligen verkar irritera sig på är hickan han får på kvällarna,han stonkar för fullt i magen då småhickningarna kommer,verkar som att han vill slå sig ut hihi <3 Min lilla plutt då! <3 hihi.. Nu ska jag he igång lote skön trancemusik och sedan sippa på min kopp kaffe ,älsklingen kommer hem tidigt från jobbet idag fick tyvärr inte ledigt men vadfan lika bra det för då är han iaf vaken och kan umgås när han kommer hem hihi <3 Ha det så bra ! puss 

 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

21 maj 2012 23:02

Missa inte bloggvärldens fetaste goodiebagtävling hos mig! Sponsrade priser värda över FEMTON TUSEN kronor! Bagen för gravida/småbarnsföräldrar är GRYM :)

Här hittar du den:

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 juni 2012 09:04


Nu är ni nog allt nyfikna på om min Lilla prins har kommit eller ej ! Han finns nu hos oss och ligger inte längre i min mage <3 12-06-12 bestämde sig min Lilla pojk att det var dags och komma ut till denna värld :) Slemproppen började gå kvä...

Av Elin - 11 juni 2012 09:08

Hej & hå nu var jag här igen för att ge er som läser en update på hur läget är . Ingen Bebis har kommit ännu,har nu gått 4 dagar sen det beräknade datumet & jag är rent ut sagt AP-LESS haha. Visst har jag fått sammandragningar,förverkar som heter d...

Av Elin - 7 juni 2012 07:29

Hej och hå! Ja jag är väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen men så äre ibland inte så mycket och göra åt ;)  Idag är Bf dagen här men ännu har inte min lilla prins tittat ut. jag tänker inte gå på en massa myter om att promenera igång förlo...

Av Elin - 22 maj 2012 17:39

16 dagar kvar och det längtas för fullt nu ,tänk att jag snart fåt gosa med min lilla prins ! <3 idag började jag packa BB väskan en aning med diverse grejer men har mer som ska packas ner i den men det tar jag senare ikväll tror ja ;) Nyss sagt h...

Av Elin - 12 maj 2012 11:32


Hejhej ! Har haft fullt upp med att bona här hemma. Städat,organiserat kläder, m.m.  Igår for jag och älsklingen till labbet och jag gjorde då glukostbelastningsprov ,satt där i dryga två jävla timmar men gick rätt fort ändå och svaret på proverna ...

Presentation


Elin på 21 år här som lever tillsammans med världens bästa kille & väntar vårat allra första barn som förväntas komma den 7 juni!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards