Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Fredagsmys?

Av Elin - 20 april 2012 10:47

Hej hopp ! 

Inatt har jag inte fått så mycket sömn som jag hoppats på då lillen i magen sparkat för full rulle men bra & veta att det lilla livet lever :) <3  Fick samtal från Barnmorskan igår som var väldigt orolig & sa att om sammandragningarna med värk fortsätter så MÅSTE jag ringa till sjukhuset för att få något dropp för att stanna av det hela. Nog för att jag mer än allt vill ha min lilla bebis här redan nu men tycker ju att han kan vänta tills det är beräknat vilket är den 7 juni..  Har inte haft sammandragningar med värk sen jag var hemma i norrland & hälsade på mamsen & nej vill nog inte vara med om det igen för det gjorde något så jävulskt ont vilket resulterade i att jag låg i fostersställning & grät över smärtan.. 

Vi ,jag & min Älskade Andreas har nu iaf köpt det mesta inför bebisen dock har vi skötbord,skötbädd,bärsele & balja kvar men det tänker vi ta tag i & handla redan nästa vecka :)  Annars har vi ju sängen med med alla tillbehör,kläder i alla dess storlekar & en superfin begangnad vagn som vi är nöjd med samt en bilbarnstol som vi ska få av våran fina vän Sussie :)

inte nog med att vi har köpt massa saker inför bebisens ankomst men killen har även skaffat sig en kombi-bil & jag ska nu denna månad införskaffa mig en tvättmaskin samt torktumlare ! ;) Känner att det kommer behövas eftersom jag inte bara kan springa iväg till tvättstugan hur som helst sen så då är det ju så mycket lättare & kunna tvätta hemma när man vill ! :) 

Nåja nog om detta :) Idag händer det nog inte allför mycket utan killen är på jobbet just nu & kommer hem på ca 2 timmar & sen blir det för han att ge sig in på nån remixtävling utav en låt gjord av vibe tribe sedan ska han kirra musik till ett bildspel för Isgalan-filmen som Han & Persson filmade när vi var i ö-vik  så ja så äre med det :) Sj blir det nog & glo på tvn ,ta mig ett skönt bad & bara ta det lugnt.. Hoppas ni alla får en Awesoome DAG! Kram 

 
 
Emelie

Emelie

20 april 2012 11:15

Grattis till bebben, jag och sambon väntar också vårt första barn :)
Fast till slutet av juli.

Lycka till med allt

http://emelieemanuelsson.bloggplatsen.se

Elin

20 april 2012 11:18

Grattis till dig med då får jag säga ! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 juni 2012 09:04


Nu är ni nog allt nyfikna på om min Lilla prins har kommit eller ej ! Han finns nu hos oss och ligger inte längre i min mage <3 12-06-12 bestämde sig min Lilla pojk att det var dags och komma ut till denna värld :) Slemproppen började gå kvä...

Av Elin - 11 juni 2012 09:08

Hej & hå nu var jag här igen för att ge er som läser en update på hur läget är . Ingen Bebis har kommit ännu,har nu gått 4 dagar sen det beräknade datumet & jag är rent ut sagt AP-LESS haha. Visst har jag fått sammandragningar,förverkar som heter d...

Av Elin - 7 juni 2012 07:29

Hej och hå! Ja jag är väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen men så äre ibland inte så mycket och göra åt ;)  Idag är Bf dagen här men ännu har inte min lilla prins tittat ut. jag tänker inte gå på en massa myter om att promenera igång förlo...

Av Elin - 22 maj 2012 17:39

16 dagar kvar och det längtas för fullt nu ,tänk att jag snart fåt gosa med min lilla prins ! <3 idag började jag packa BB väskan en aning med diverse grejer men har mer som ska packas ner i den men det tar jag senare ikväll tror ja ;) Nyss sagt h...

Av Elin - 17 maj 2012 09:10

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera på denna blogg men vet verkligen inte vad jag ska skriva och sen så har jag känt mig nerstämd i några dagar nu . Är less på att konka på denna stora mage, less på att få höra gång på gång av Bm att ja...

Presentation


Elin på 21 år här som lever tillsammans med världens bästa kille & väntar vårat allra första barn som förväntas komma den 7 juni!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards