Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Elin - 7 juni 2012 07:29

Hej och hå! Ja jag är väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen men så äre ibland inte så mycket och göra åt ;) 

Idag är Bf dagen här men ännu har inte min lilla prins tittat ut. jag tänker inte gå på en massa myter om att promenera igång förlossningen,äta ananas,putsa fönster osv han kommer när han är redo och det gäller varje lilla bebis som ligger i magen hos sin mamma .. Har allt klart för min lilla prins här hemma så när han väl kommer så finns allt man behöver för det lilla livet <3 Längtan är enorm just nu för att jag vet att när som helst får jag se min Prins för första gången och fyfan så jag längtar !! <3  Idag så ska jag inte göra så värst mycket alls,blir nog att ta det lugnt och kolla på film med älsklingen min osv :) <3 hoppas ni alla får en bra dag iaf ! Tjarråååh /Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin på 21 år här som lever tillsammans med världens bästa kille & väntar vårat allra första barn som förväntas komma den 7 juni!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards